• No products in the cart.
TOP

SPREKERS

CHRISTINE BOLAND – ‘ctrl_alt_RE_start’

“Wie begrijpt waar de trends vandaan komen weet eerder wat de volgende stap voor de eigen sector zal zijn.” Trendanalist Christine Boland filtert de relevante omgevingsfactoren uit het wereldnieuws. Ze duidt het effect daarvan op de tijdgeest, doorgrondt de daaruit volgende consumentendrijfveren en weet dit in haar lezing te vertalen naar een heldere analyse van de belangrijkste vormen, kleuren en materialen in vrouwenmode voor het nieuwe seizoen winter 2021-2022.

Biografie Christine

Christine Boland verzorgt al bijna drie decennia keynotes en strategische workshops voor bedrijven en organisaties wereldwijd. Daarnaast komen de trendpagina’s vrouwenmode in vakblad Textilia al ruim 25 jaar van haar hand. Met haar scherpe analyses, heldere visie op de toekomst, toepasbare trends en positieve insteek kan Boland op elk niveau in de organisatie waarde toevoegen, processen versnellen en innovaties in gang zetten.

JAN AGELINK – ‘In & Out’

Welke belangrijke sociaal-culturele ontwikkelingen zijn van invloed op lifestyle, footwear en design voor het winterseizoen 2021-2022? Jan Agelink brengt de trends in kaart van de zes ‘big drivers’ in onze wereld – technologie, kunst en cultuur, demografie, economy, politiek en ecologie – en vertaalt in zijn webinar de impact van deze trends door naar herkenbare thema’s in footwear voor het nieuwe seizoen.

Biografie Jan

Jan Agelink is al meer dan 25 jaar actief als trendforecaster. Samen met zijn team maakt hij onder de naam Buro jantrendman trends inzichtelijk en begrijpelijk. Het Buro biedt klanten inspirerend advies over kleuren, materialen, designvormen en patronen. Passend bij het seizoen én toegespitst op producten, merken en diensten in de mode- en designindustrie. De trendinformatie wordt gegeven via inspirerende presentaties, (digitale) trendboeken en persoonlijk en betrokken advies. Daarnaast is Jan de vaste trendanalist footwear van vakblad Schoenvisie.

TALITA KALLOE – ‘There’s no story without a soul’

“Jij wil duurzamer ondernemen en dit vertellen, maar hoe dan?” Hoe breng je als ondernemer in een duurzame transitie jouw verhaal geloofwaardig en authentiek over naar de consument? Wat vertel je wel en wat vertel je niet? En niet te vergeten: waar begin je?

Talita Kalloe deelt tijdens haar webinar op toegankelijk en praktische wijze welke ingrediënten onmisbaar zijn in het vertellen van een authentiek en effectief verhaal en hoe je daarin trouw kunt blijven aan jouw waarden als mens en ondernemer.

Biografie Talita

Talita Kalloe is journalist, contentstrateeg en de oprichter van soulstores.com. Via dit platform brengt ze gedreven retailers en makers in contact met consumenten die bewuster willen kopen. Als specialist in content en storytelling helpt ze bedrijven om woorden te geven aan hun duurzame doelstelling en deze strategisch en geloofwaardig over te brengen naar hun doelgroep. Vanuit haar studio in Utrecht ondersteunt ze ondernemers met een duurzame missie in het helder krijgen van hun verhaal en geeft ze hun bereik een boost met haar contentkanalen. Talita’s credo: “There’s no story without a soul.”